مراقبت از پوست

فشیال چیست؟

فشیال چیست ؟

فشیال یک روش درمانی برای داشتن پوستی سالم و درخشان می باشد .

این روش درمان به صورت چند مرحله به مدت یکساعت انجام میگیرد . به عبارتی از زمانی که وارد کلینک پوست می شوید تا زمانی که خارج میشود فقط یکساعت نیاز دارید که پوست خود را به یک پوست عالی و درخشان تبدیل کند . 

فشیال بسته به نوع پکیج درمانی هر فرد قیمت متفاوتی دارد اما اگه برای اولین بار وارد یک کلینیک پوست می شوید و اطلاعی از پکیج ها و نوع خدمات مجموعه ندارید ابتدا شما حتما تحت مشاوره قرار میگیرید  و یک پرسش نامه براتون پر میشه که بسته به نیاز پوستتون خدمات دریافت کنید .

پکیج های فشیال دارای مراحل مختلفی مانند :

  • ریمو آرایش چشم و لب
  • کلینزینگ با زل یا شیرپاک کن مناسب پوست
  • تونرینگ
  • پیلینگ (لایه برداری عمقی که برای حذف لایه شاخی و سلول های مرده و پاکسازی منافذ از ناخالصی های پوست )
  • تخلیه کمدون (جوش های سر سیاه )
  • ماساژ صورت
  • جذب سرم مناسب پوست
  • ماسک مخصوص (ماسک تخصصی بسته به لاین انتخابی متناسب با پوست و همچنین آبرسانی  )
  • کرم انتهایی متناسب با نوع پوست 

انجام فشیال برای چه کسانی توصیه می شود ؟

اکنون که میدانید فیشیال صورت چیست و در چند مرحله انجام میشود، احتمالا این سوال برایتان مطرح میشود که انجام این درمان برای چه گروه سنی مناسب است و چندبار و در چند جلسه باید انجام شود ؟

به طور کلی اکثر مشکلات پوستی، شامل جوش و آکنه از دوران نوجوانی و بلوغ آغاز میشوند. اما بر اساس مطالعات انجام شده، بهتر است که فیشیال صورت از سن ۲۰ سالگی به بعد انجام شود. تا آن زمان، بهتر است که از روشهای درمان خانگی برای پاکسازی پوست استفاده کنید.اگر بین ۱۸-۲۵ سال سن دارید، می توانید برای حفظ خاصیت درخشان و جوانی صورت، برای مناسبت های خاص یا دو ماه یک بار، از این درمان استفاده کنید. اما اگر بیش از ۲۰ سال سن دارید و علائمی همچون پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و … دارید،  فیشیال را به عنوان یک درمان روتین در برنامه داشته باشید. از آنجا که این درمان شامل ماساژ و موادی جهت از بین بردن لکه های پوستی است، انجام آن هر ۱ ماه یا ۳ هفته ۱ بار، قطعا نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت .

مزایای کوتاه مدت و بلندمدت فیشیال پوست

مزایای کوتاه مدت فیشیال پوست را بلافاصله بعد از انجام آن می‌توانید مشاهده کنید. بعد از انجام این فرایند، پوست کاملا تازه و تمیز به نظر می‌رسد. پوست نرم‌تر می‌شود و کاملا احساس می‌کنید که آب‌رسانی شده است و کاملا احساس آرامش در پوست دارید. جای جوش در صورت کم‌رنگ تر می‌شود.

انجام دادن مرتب این کار، باعث می‌شود که به مرور زمان پوست شما ظاهر بهتری پیدا کند. اگر جای جوش روی صورت‌تان داشته باشید، انجام این کار به طور مرتب باعث کم‌رنگ شدن جای جوش می‌شود.

فیشیال همچنین می‌تواند به بهبود پوست‌های حساس به خصوص در ماه‌های سرد سال، کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *