دستگاه و تجهیزات

معرفی دستگاه هایفو ۴ بعدی

جدیدترین محصول زیبایی ۴Dhifu + V MAX ابزار زیبایی می تواند به سه برسد اثرات عالی در استحکام ، کاهش چین و چروک و شکل گیری کاهش وزن. پیشرفته از hifu4D استفاده از پیشرفته ترین انرژی مافوق صوت است .

نفوذ عمیق ، دسترسی مستقیم به لایه SMAS پوست ، اجازه می دهد کلاژن بلافاصله منقبض و تحریک شبکه فیبر کلاژن ، در نتیجه باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست از لایه زیرین پوست می شود.

این امن ترین و موثرترین راه برای درمان سالخوردگی پوست و ضخیم شدن پوست صورت در صنعت زیبایی است.

بدون زخم ، دوره بهبودی ، خونریزی و … پوست تقویت می شود همچنین بدون نیاز به چندین عمل، به درمان کردن چین و چروک می پردازد .

  • عملکرد دستگاه هایفو ۴ بعدی :

۱. لاغری صورت ۲.رفع غبغب  ۳. چین و چروک و محکم کردن صورت ۴. لیفت سینه ۵. فرم دهی بدن و لاغری ۶.سفت کردن پوست و مشکل چین و چروک در قسمت های مختلف صورت و بدن رو حل کنید.

  • مزایای دستگاه هایفو ۴ بعدی :

۱.مافوق صوت ۱۲ ردیف ۴ بعدی و رادار تک نقطه ای

۲. شما می توانید تا ۱۲ لاین و ۲۰۰ امتیاز در یک ضربه بازی کنید. 

این آخرین نسل از ابزار HIFU در بازار است

پارامترهای مربوطه را می توان با توجه به اندازه تنظیم کرد منطقه پوست ، زمان عمل بسیار کاهش یافته است ، نقطه انرژی ازپوست یکنواخت تر است ، و اثر درمانی بهتر است.

۳. با توجه به شرایط مختلف چربی ، هند های  مختلف درمان وجود دارد ارائه شده برای هدف قرار دادن دقیق عمق مختلف پوست و عمق آن پوسته هند درمان با مقدار مشخص شده برای حصول اطمینان از مطابقت دارد راحتی بدون درد مشتری.

۴.این عمل ساده و راحت است (بدون هزینه های درمانی زیاد)

۵.بلافاصله پس از درمان ، اثر سفت شدن و شکل دادن می تواند دیده می شود.

۶.بلافاصله پس از درمان  به حالت عادی زندگی و کار برگردید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *